چند نکته مهم برا ی مراقبت از پوست

1.از‌ بین بردن جوش های پوست


سیب زمینی رنده شده رابا آب لیمو مخلوط کنید و روی جوش ها قرار دهید.می توان برش های سیب زمینی نازک رو بصورت مستقیم روی جوش ها بگذارید 15 دقیقه بماند.برای از بین بردن جای جوش , یک برش نازک از سیب‌زمینی را روی جای جوش‌ها قرار دهید و یا اینکه یک عدد سیب‌زمینی کوچک را رنده کنید و آب خارج شده از آن را به پوست صورت بمالید.ماسک های مناسب برای از بین بردن کدری پوست.ماسک سفیده تخم مرغ برای پوست های جوشدار.این ماسک علاوه بر آنکه پوست شما را سفید خواهد کرد جوش های پوست شما را نیز از بین میبرد.برای تهیه این ماسک کافی یک عدد تخم مرغ را به هم زده تا کف کند پس از آن مواد را روی صورتتان بمالید و 15 الی 20 دقیقه اجازه دهید تا روی پوستتان بماند سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید در انتها صورت خود را با آب خنک بشویید. 


2.درمان آفتاب سوختگی  پوست


زعفران را درشیرپرچرب بمدت یک شب بخیسانیدبعد به پوست برنزه شده بزنید.این ترکیب بطرز موثری اثر آفتاب سوختگی رااز بین میبرد و همچنین درخشندگی رابه پوست باز میگرداند.نام گیاه پرخاصیت آلوئه ورا بیشتر برای مباحث زیبایی و سلامتی پوست و مو مطرح می شود در حالی که این گیاه در درمان بسیاری از سوختگیها، تاول، نیش حشرات، آفتاب سوختگی موثر است.درمان آفتاب سوختگی سر:مقداری روغن نارگیل رابه پنبه آغشته و به آرامی برموضع بمالید(10دقیقه) روغن نارگیل سرشار از ویتامینEوC است که میتواند مرهمی عالی برای درمان آفتاب سوختگی باشد


3.جوانسازی و لیفتینگ پوست بایخ


آب خیار + آب گل سرخ را با هم مخلوط و در قالب یخ بریزید تا منجمد شود

می‌توانید از آن به عنوان ماسک جامدی بر روی صورت خود استفاده کنید

این ماسک به کاهش چین و چروک صورتتان کمک می‌کند

وشی است که از زیر بینی چند نخ مخصوص قابل جذب ، زیر پوست بینی جاگذاری می شود و ساختار طبیعی بینی نیز حفظ شده و برش و شکستن استخوان ندارد و آسیب نمی بیند. نخ در چند دقیقه بعد از بی حسی موضعی کار گذاری می شود و با بالا کشیدن بینی و جلو کشیدن پوست ناحیه قوز بینی ظاهر بینی را جذاب می کند و فرد مراقبتهای بعد از جراحی را نخواهد داشت.

آیا هر بینی مناسب لیفت است؟ خیر مانند جراحی بینی که هر بینی مناسب نیست و یا ممکن است دچار پایین افتادگی مکرر پس از جراحی شود در لیفت با نخ هم بر اساس شرایط بینی ماندگاری و دفعات ترمیم فرق می کند.

شش ترمیم لیفت بینی معمولا بینی را به پایداری می رساند البته ممکن است باز هم بعد از شش جلسه با فاصله های بیشتری ترمیم لازم باشد. البته هزینه های ترمیم که چند دقیقه طول می کشد کمتر است. 

ساختار بینی در نیاز به ترمیم خیلی مهم است. رفع قوز ماندگاری بیشتری از بالا بودن سر بینی دارد و در بینی های سر بالا افت کمتر از بینی های سر پایین  داریم.

نخ سیلوئت باعث ماندگاری بیشتر و زمانهای طولانی تر ترمیم لیفت بینی می شود.

لیفت بینی با نخ یکی از روشهای جدید غیر تهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می کند . هر بینی مناسب لیفت نیست و لمس و معاینه بینی جهت انتخاب توسط پزشک مهم است.

یکی از کاندیدهای لیفت با نخ می توانند کسانی باشند که قصد عمل جراحی دارند و می خواهند ببینند تغییر بینی به آنها می آید یا خیر . چون در این کار بینی سالم می ماند و در صورت خودداری از ترمیم بینی مجددا به حالت اولیه در می آید و فرد هر وقت دوست داشت بعد از نخ گذاری می تواند عمل کند.

5 روش برای از بین بردی جوش صورت

معمولا اکثر ما این اتفاق بریما افتاده که صورتی که بسیار برایمان مهم است دچار نقصی میشود که ما را بسیار تحت فشار میگذارد ناگهان سروکله ی یک نقص بر روی پوست صورتمان پیدا میشود و آن هم چیزی نسشت جز جوش حتی اگر هم آدم بی خیال و بی تفاوتی نسبت به این پیزها باشید بازهم صورت نقطه ضعف شماست.ناسلامتی صورت از همه جا بیشتر در دید خودمان و مخصوصا دیگران قرار میگیرد  اما اگر می‌خواهید با روش های سریع درمان جوش صورت آشنا شوید، با این مقاله همراه باشید و البته با کمی تحمل، یکی از غیرقابل مقاومت‌ترین کارها یعنی فشار دادن جوش‌ را فعلا به تعویق بیندازید و در درمان جوش صورت استاد شوید.

  ادامه مطلب ...