10 مورد از بهترین راه های از بین بردن سیاهی دور چشم

برگ های خرد شده نعنای تازه را در اطراف چشمان‌تان بگذارید و به مدت 10 دقیقه صبر کنید. سپس آن‌ها را با یک پارچه‌ی خنک و تمیز بردارید.علاوه بر احساس آرامش،سیاهی دور چشمتان رفع میشود.

  

1.خمیری ازآب و گل رز درست کن روزانه روی پوست خود بمالیدو پس از ۱۵ دقیقه بشویید،سیاهی های دور چشم کم میکند.


2.یک خیار را رنده کنید و آن را درون 3 تا 4 قاشق غذاخوری گلاب خالص خیس کنید.این ترکیب را روی پلک‌ها، اطراف چشم و گودی چشم بمدت 15دقیقه بگذارید.


3.ماسک دور چشم نعناع و عسل


یک مشت برگ نعناع خشک شده

یک قاشق غذاخوری عسل

برگ های نعناع را خورد کنید و یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.این ترکیب را بطور کامل در اطراف چشم های خود بکار ببرید.برای ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید.می توانید هرشب قبل از خواب از این ماسک دور چشم استفاده کنید تا سیاهی زیر چشم شما به تدریج از بین برود.


4.گذاشتن چای کیسه‌ای نیمه‌گرم در زیر چشمانتان را فراموش نکنید.چای با داشتن مقادیر زیادی تانن تاثیر خوبی بر کاهش ورم و بازشدن رنگ صورت شما دارد.


5.اگر هر شب دور چشم خود را با روغن زیتون برای چند دقیقه ماساژ دهید و سپس با دستمال مرطوب پاک کنید پس از مدتی تیرگی دور چشم شما درمان می شود.علاوه بر این چروک های دور چشم هم کاهش پیدا می کنند.


6.یک فنجان چای سبز پررنگ درست کرده و بگذارید یک ساعت بماند.بعد در فریزر بگذارید یخ بزند سپس در پلاستیک گذاشته و روی چشمانتان بگذارید.


7.از روغن نارگیل برای برطرف کردن پف چشم، سیاهی و چین و چروک در پوست اطراف آن استفاده کنید.روغن را با انگشتانتان بمالید تا کمی گرم شود.


8.پنبه را به شیر آغشته کرده سپس حدود نیم ساعت در یخچال قرار دهید و بعد آن را برای دقایقی زیرچشم خود بگذارید و این کار را چند بار در روز تکرار کنید.


9.مخلوطی از آرد نخود آب لیمو و عسل آماده کرده آن را دور چشم خود بمالید و پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید


10.هر شب قبل ازخواب با ترکیب روغن بادام تلخ + اندکی آب لیموترش تازه ، اطراف چشم راماساژ دهید.به بهبود گردش خون درعضلات اطراف چشم کمک می‌کند + موجب بهبود سیاهی دور چشم میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.